De eerste dagen - Reisverslag uit Saint Heliers, Nieuw Zeeland van Linda Valk - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Saint Heliers, Nieuw Zeeland van Linda Valk - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

04 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Saint Heliers

Hallo allemaal

Op 1 maart is voor mij een heel groot avontuur begonnen. Een half jaar lang naar Jersey voor een stage achter de receptie.
Helaas is het allemaal iets anders gelopen waardoor ik voor een paar hele moeilijke keuzes heb gestaan. Ik begin maandag dan toch echt met mijn stage maar ga de eerste tijd elke dag de ontbijt dienst draaien om 7 uur in de ochtend (Nederlandse tijd 8 uur).
Dit betekend koffie en thee schenken aan de gasten, zorgen dat alles schoon en netjes blijft en de producten van de kaart serveren. Ik hoop dat ik na een 6/8 weken dan toch eindelijk naar de receptie kan en dan kan gaan beginnen met mijn kwalificerende stage.

Verde is het een prachtig eiland, leuk huis waar ik in verblijf en een super mooie omgeving. Het is wel even wennen om met het internet hier om te gaan (ik heb alleen redelijk internet op de trap in het huis) maar je went er redelijk snel aan.

Veel liefs,

LInda

  • 05 Maart 2017 - 10:02

    Affia:

    Komt wel goed skattie.
    Vooral plezier houden in het werk.
    Groetjes

  • 05 Maart 2017 - 19:22

    Mariette Groteboer:

    Heel veel succes en leuk dat we je zo een beetje kunnen volgen.
    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Saint Heliers

Linda

Actief sinds 18 Jan. 2017
Verslag gelezen: 1004
Totaal aantal bezoekers 1520

Voorgaande reizen:

01 Maart 2017 - 22 Augustus 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: